Już za dwa miesiące, 11 lutego, rusza konkurs Go to Brand 2020, szansa na internacjonalizację.
To kolejna edycja znanego naboru. Dzięki funduszom pochodzącym z tego programu wielu właścicieli mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw wprowadziło swoje produkty na rynki międzynarodowe, czyniąc swoje marki wysoce konkurencyjnymi i innowacyjnymi.
Go to Brand to wielkie możliwości. W bieżącym roku polskim firmom udało się otrzymać ponad 212 milionów złotych. Okazja zyskania rozpoznawalności poza krajem pojawia się znowu.
Udział w projekcie polecany jest tym, którzy chcieliby swoją obecność na rynku lokalnym z sukcesem przenieść poza granice kraju. Wsparte zostaną przede wszystkim te projekty, których celem będzie rozpowszechnienie marki za pomocą:
- targów,
- wystaw,
- konferencji zagranicznych
- i tym podobnych.
Intensywność pomocy związana jest z ilością zatrudnianych pracowników. Miroprzedsiębiorstwa mogą uzyskać aż do 85% dofinansowania, małe – 75%, natomiast średnie – 60 % .
Wszyscy zainteresowani taką formą promocji będą mogli składać wnioski do 11 marca 2020 roku. Do kontaktu z naszymi doradcami zapraszamy jednak już dzisiaj.
Odważnie przekraczamy granice.