Eurolider

Dofinansowanie unijne dla firm

Dofinansowanie na marketing

Dofinansowanie na marketing jest dla przedsiębiorców dobrym sposobem na zdobycie środków, które pozwolą im wypromować swoją ofertę i zdobyć nowych klientów. Wsparcia unijne są szczególnie istotne dla małych i średnich podmiotów, ponieważ zwykle nie dysponują one zasobami wystarczającymi do prowadzenia skutecznych działań marketingowych. Dotacja w takiej formie może się przyczynić do poprawy zasięgów, internacjonalizacji przedsiębiorstwa, wzmocnienia pozycji marki i w konsekwencji wzrostu sprzedaży.

Spis treści:
Jak je uzyskać?
Najważniejsze założenia
Kluczowe formalności
Dla kogo jest przeznaczone?
Fundusze z UE

Jak uzyskać dofinansowanie na marketing?

Dofinansowanie na marketing wymaga opracowania odpowiedniego projektu, a także stworzenia, wypełnienia i złożenia wniosku. Pomoc w każdym z tych obszarów oferuje Państwu nasza firma Eurolider. Działamy jako doświadczeni konsultanci, którzy mogą zapewnić wsparcie przy określaniu celów, strategii postępowania i biznesplanu. Przy okazji każdego projektu ukierunkowanego na pokrycie kosztów marketingu staramy się jak najmocniej uwypuklić jego zalety, a także dbamy o odpowiednią formę i miejsce realizacji oraz pomagamy w ustaleniu właściwego zakresu czasowo-przestrzennego.

Najważniejsze założenia

W Eurolider mogą Państwo liczyć na pomoc przy doborze najlepszego programu unijnego, a następnie spełnianiu jego wymagań. W przypadku planowanych działań marketingowych źródło dotacji musi odpowiadać specyfice prowadzonej firmy oraz operacji, które są wdrażane, by osiągnąć zamierzone cele. Z tego względu przeprowadzamy złożone konsultacje i analizy, na podstawie których wspólnie ustalamy zakres działań podejmowanych pod kątem uzyskania dotacji z funduszy europejskich. Kolejne etapy obejmują sporządzenie i złożenie wniosku. Nasi eksperci posiadają specjalizacje w wielu kluczowych obszarach, w tym dziedzinie prawa. Wszystko to przekłada się na w pełni fachową pomoc, niezależnie od rodzaju projektu. Wiele z dotychczasowych realizacji Eurolider mogą Państwo sprawdzić na naszej stronie internetowej.

Lupa i długopis na dokumentach

Kluczowe formalności

Do najbardziej istotnych zagadnień formalnych związanych z pozyskaniem środków jest wybór instytucji, która ogłosi konkurs odpowiedni dla przygotowanego planu finansowania działań marketingowych. Nasza firma oferuje kompleksową pomoc w zakresie terminowego złożenia wniosków, a także tworzenia dokumentacji programowej wymaganej w procesie aplikowania. Proces ten wymaga wypełnienia samego formularza, który jest dostępny na stronie internetowej wybranego programu operacyjnego. W przypadku ubiegania się o wsparcie po raz pierwszy, jesteśmy w stanie zapewnić Państwu szerokie wsparcie przygotowawcze. Formularz powinien być wypełniony w formie papierowej i dodatkowo elektronicznej, a także uzupełniony o wymagane załączniki. We wniosku musimy zawrzeć informacje o analizach finansowych, biznesplanie, studium wykonalności czy harmonogramie. Dane te podlegają ocenie formalnej, merytorycznej i logistycznej, co ma na celu weryfikację ich zgodności z wymaganiami.

Dla kogo przeznaczone jest dofinansowanie na marketing?

Dofinansowanie na marketing jest przeznaczone dla przedsiębiorstw, które spełniają wytyczne aktualnej perspektywy finansowej na lata 2021-2027. Dla Polski Unia Europejska zaplanowała w tym okresie dotacje na ponad 770 mld złotych, z czego znaczna część będzie przeznaczona na innowację, energetykę, cyfryzację, przedsiębiorczość, sprawy społeczne, wzornictwo czy właśnie marketing. Przy okazji firmy będą miały okazję skorzystania z dotacji do finansowania kosztów wprowadzenia rodzimych usług i produktów na rynki zagraniczne, a nawet środków poprawiających efektywność energetyczną czy neutralność klimatyczną. W Eurolider zajmujemy się nie tylko zdobywaniem funduszy, ale też rozliczaniem projektów czy doradztwem inwestycyjnym. Zachęcamy do sprawdzenia mapy aktualnych dotacji na naszej stronie internetowej.

Fundusze z Unii Europejskiej

Fundusze Europejskie mają na celu powiększenie i internacjonalizację małych i średnich przedsiębiorstw, którym zależy na wdrażaniu efektywnych działań marketingowych. Podmioty te mogą również poprawić swój potencjał, prowadzenia badań czy zastosowania nowoczesnych technologii. Poza obszarem ściśle marketingowym, wiele dotacji jest też ukierunkowanych na transformację gospodarki i rozwój specjalizacji inteligentnych. W najbliższych latach planowane są nabory do finansowania projektów, co ma szczególne znaczenie dla przedsiębiorstw z konkretnych rejonów Polski. W Eurolider zajmujemy się jednak również marketingiem międzynarodowym, który znacząco zwiększa przewagę w procesie przyznawania środków z UE czy budowania potencjału rynkowego za pomocą odpowiednich technologii procesowych, strategii rozwojowych i audytów. Posiadamy odpowiednie kompetencje językowe, dzięki czemu sprawnie łączymy naszych kontrahentów z partnerami biznesowymi i działamy na rynkach międzynarodowych. Zachęcamy Państwa do kontaktu z naszą firmą, a także zapraszamy do nawiązania współpracy.

Przeczytaj również